دلم میخواد

من و تنهـــــــــــــــایی
یکی نوشتـ یکی خونـد یکی بازم نوشتـ بازم خوند، اخــرشـ اونی که نوشتـ مرد اونی که میخونـد موند...

 

 

 

دلم میخواد یه جایی اونور دنیا

 

خودمو جـــــــــــــــا بزارم



نظرات شما عزیزان:

Raha
ساعت19:16---3 مهر 1395
با تو بوده ام ، همیشه و در همه جا
با تو نفس کشیده ام ، با چشمان تو دیده ام
مرا از تو گریزی نیست
چنانکه جسم را از روح و زمین را از آسمان و درخت را از آفتاب
تو دلیل من برای حیات بودی و هستی
و چنان با این دلیل زیسته ام که باور کرده ام
علت بودن من تو هستی
پاسخ من به آغاز و پایان زندگی این است
« همیشه با تو »
*****************************
سلام عزیزم پست آخرمو حتما بخون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 27 شهريور 1395 | 19:55 | تڪ دפֿـتر جهنܢܢ (هکر) |